01 de febrer 2022

Celebració del 90è aniversari de Mn. Lluís Saumell

El proper dia 10 de febrer,  Mn Lluís, rector emèrit de Sant Ildefons (1998 -any del Cinquantenari de la Parròquia- 2011), molt estimat  per tots, celebrarà 90 anys.

Va ser ordenat sacerdot l’any 1952 en el marc del XXXV Congrés Eucarístic Internacional de Barcelona. Gran part de la seva vida eclesiàstica l’ha passada a la nostra comunitat en estreta col·laboració amb Mn. Joan Alemany. 

El seu tarannà amable i molt proper i sensible a les necessitats de tots nosaltres l’ha fet mereixedor de la nostra estima incondicional; hem trobat en ell un veritable amic. 

La música ha estat la passió de la seva vida. La inigualable direcció de cants a les nostres celebracions litúrgiques ha deixat una gran empremta. Recordem que durant molts anys va ser cantaire de la Coral Sant Jordi, de la qual també va ser president una temporada.

Ho celebrarem a la missa de les 20.00 hores del dissabte dia 12.

4 comentaris:

Anton Ramon Sastre ha dit...

Vaig conéixer a Mn. Lluís fa moltíssims anys, quan jo em vaig incorporar al Sector Pastoral de Sant Gervasi, impulssat llavors per Mn. Alemany. Vitalitat i entusiasme són les característiques que més recordo d'ell en aquell moment. Anys després, a la parròquia, vaig trobar en ell l'acollida de l'amic que et fa costat sense fer-se notar, però que tu saps que hi és. Una qualitat que ha tingut, a mesura que ha hagut de prendre responsabilitats, és la de saber delegar i daber compartir moments no sempre senzills. Arribat als 90 anys, crec que mereix de tota la comunitat a la qual ha servit amb fidelitat el títol de "venerable". En auesta data, estarem al seu costat i desitgem que també ell sigui al nostre costat per molts anys.

Josep Gendrau i Valls ha dit...

Enhorabona.Estimat Mn. Lluís. Que feu una bona celebració. Pau i Bé.

Vicenta Descarrega ha dit...

Fa més de 30 anys que vaig fer un curs de monitors de cants per les misses i de mestre hi havia Mn.Lluís.
Un dia va preguntar si hi havia alguna monitora lliure per anar a la Parroquia de Sant Ildefons i jo li vaig dir que si que podia (estava lliure per x circumstàncies)
Des d' aquell dia no hi he deixat d' anar, sempre m' hi he trobat molt bé, vaig començar amb Mn.Alemany i així tots els que han anat continuant.
Ara estic de baixa per una caiguda però molt aviat hi tornaré, ho trobo a faltar.
Moltes gràcies Lluís i PER MOLTS ANYS!!!

Carolyn Law ha dit...

Ohhhh! Estimat Mossen Saumell!!!! Felicitat!!!!!!