18 de novembre 2011

Després de la celebració del dissabte

Molt estimats amics i amigues de la comunitat de Sant Ildefons,

Després de la celebració del dissabte, no puc menys que donar-vos les gràcies pel que va suposar la festa. M’heu tocat la fibra sensible. Realment el que heu fet ha estat a la meva mida, m’heu fet sentir molt còmode i molt estimat. Us ho agraeixo de tot cor.
Una prova de què ens coneixem molt bé, és que m’heu sabut interpretar i tocar totes les meves tecles que són molt variades: una Eucaristia ben participativa, acompanyada de bona música i millors cants... i sobretot la vostra presència, perquè sense vosaltres no hauria estat possible aquesta celebració, ja que és entre tots que formem aquesta estimada comunitat de Sant Ildefons que desitgem sempre molt viva i molt il·lusionada. No cal que us digui que des del meu nou lloc estic a la vostra disposició. Una forta abraçada a tots.

Mn. Lluís Saumell