30 de novembre 2011

6è Grau de Catequesi: Vull sentir la força que Tu em dónes !!!

Aquesta setmana els nois i noies de 6è grau de la Catequesi Familiar han reflexionat sobre com ens relacionem amb Déu, com preguem, com parlem amb Ell i com el sentim. Un dels punts de reflexió ha estat comentant la lletra d'aquesta cançó:

Quan estic trist i els ànims tinc per terra,
quan no he previst que el cor em tracti així.
Jo vull sentir la força que Tu em dónes
i que estem junts fins que arribi la nit.

Em dónes força per superar els obstacles,
em dónes força per creuar l’oceà.
Sóc tan fort quan dintre meu et sento,
em dónes força per sempre et duré amb mi.

Em dónes força per superar els obstacles,
em dónes força per creuar l’oceà.
Vull sentir la força que Tu em dónes
i que estem junts tota l’eternitat.

Em dónes força per superar els obstacles,
em dónes força per creuar l’oceà.
Sóc tan fort quan dintre meu et sento,
em dónes força per sempre et vull amb mi.

Em dónes força per sempre et vull amb mi!!!