03 d’abril 2024

Paraules de Mn.Josep Maria Jubany

Benvolguts.

Com molts de vosaltres ja sabeu, el divendres dia 22, vaig ser sotmès a una operació de cirurgia. La intervenció no era greu, però sí important. Gràcies a Déu, i al bon fer dels metges i personal sanitari, l'operació va anar molt bé; ara estic bé, la recuperació, però, segons ja m’havien dit, i ara comprovo, és llarga, i al començament feixuga; actualment ja no tant.

Aquests dies de convalescència,  gaudeixo de la bona hospitalitat de les meves germanes; visc a casa d'una d'elles.

Em sento privilegiat, ja que molts malalts, no gaudeixen de tot el que tinc a l'abast,

És una ocasió per estar amb comunió amb els qui sofreixen i pregar per tots als qui els manca la salut.

Encara que sigui per escrit, no desitjo que passi aquest Diumenge de Pasqua, sense fer-vos arribar la meva felicitació. Des de la distància, imposada per la malaltia, us recordo a tots i a totes.

He seguit les celebracions litúrgiques que es transmeten des del Monestir de Montserrat, reconec que m'han ajudat molt a viure aquest temps litúrgic, però he trobat a faltar i molt, poder celebrar el Tridu Pasqual amb tots vosaltres; m'he sentit molt en comunió amb la nostra comunitat de Sant Ildefons

Juntament amb la felicitació, dec i vull expressar l'agraïment a tots els que heu dedicat temps i generositat a fer possible que el curs de la comunitat seguís amb normalitat. Gràcies a Mn Lluís, al Pare Ramon Maria, a Mn Xavier i a tots i totes els qui heu fet possible les celebracions. Per sort, sou molts els qui col·laboreu, aquesta és la nostra riquesa.

Així doncs, des de  l'entranyable record, us desitjo que juntament amb totes les persones que estimeu, tingueu una Bona Pasqua.

No en va, avui, celebrem que el Senyor ha ressuscitat, i com diu la litúrgia "amb quin goig ho celebrem".

Fins ben aviat

Josep M. Jubany