27 de desembre 2010

Pregària a l'ISCREB Virtual

Si tens una estona de tranquilitat pots veure aquest vídeo de la pregària amb música, poesia, pintura i cançons realitzada el dia 27 de  novembre en el marc de la trobada presencial de l' ISCREB Virtual (Institut de Ciències Religioses de Barcelona) en motiu del seu 10è aniversari. Antoni Matabosch fa la presentació, Toni Torrelles canta i és autor de la música de les cançons, Mar Galceran recita, Raül Benéitez toca  la flauta, i Goretti Pomé és l'autora dels textos i les pintures.

1 comentari:

Sýnthesis ha dit...

Un regal i una sorpresa trobar aquest video. St. Ildefons fou la meva parròquia des que m'hi van batejar fins als 19 anys. Hi vaig viure la meva iniciació cristiana, l'època de Mn. Narcís Saguer primer i després de Mn. Joan Alemany. Fou la 1ª parròquia de BCN on se'ns va fer cantar als fidels, on es llegien també en català les lectures, en una litúrgia en llatí que la gent no enteníem. Tinc un munt de bons records i ara, cada vegada que passo pel davant de l'església els vivencio. Gràcies a tots per ser com sou!