El més llegit del mes
23 de juny 2026
El grup de Pastoral dels Malalts i de la Gent Gran clou el curs a Sant Ildefons amb un balanç molt positiu
La trobada es va iniciar amb la posada en comú dels acords presos en la reunió de Pastoral de la Salut de l’Arxiprestat de Sant Gervasi, en la qual la nostra comunitat hi és representada.
Tot seguit, es va fer una valoració molt positiva de la recent celebració comunitària de la Unció dels Malalts a Sant Ildefons, durant la qual catorze persones van rebre aquest sagrament de consol i esperança. De cara al curs vinent, el grup es proposa aprofundir en la difusió del sentit de la Unció dels Malalts i posar en valor la vellesa i la malaltia com un temps propici per al creixement en la fe.
La reunió va concloure amb una acció de gràcies per les més de quaranta històries d’acompanyament viscudes al llarg del curs: quaranta persones han pogut rebre l’escalf de la comunitat, la Paraula de Déu i, quan ho han desitjat, també l’Eucaristia.
El grup reprendrà les trobades mensuals, amb forces renovades, el proper 5 d’octubre.



Cap comentari
Publica un comentari a l'entrada