30 de març 2011

El sagrament del Perdó a la Catequesi Familiar

En les properes sessions de Catequesi Familiar, els infants de 4rt, 5è i 6è i els seus pares celebraran el sagrament del Perdó. Per tal de preparar l'exàmen de consciència es proposa la següent revisió de vida:

Revisió de vida


Relació amb Déu
-Reso una mica cada dia?
-Penso amb Déu de quan en quan?
-Estic atent quan participo a la pregària dels diumenges?
-Sé guardar silenci?
-M’agrada conèixer la vida de Jesús?
-Llegeixo l’Evangeli?

Relacions amb els de casa
-Estimo de veritat els meus pares i germans?
-Els faig enfadar?
-Sóc obedient i els ajudo?
-Estic sempre alegre?

Relacions amb els amics i a l’escola
-Sóc un bon company?
-M’esforço per ser amic de tothom?
-Estimo els meus professors?
-Aprofito bé el temps per estudiar?
-Sé jugar noblement?

Relacions amb el món
-Respecto la naturalesa?
-Admiro la creació con un Do de Déu?
-Sóc curós quan uso les meves coses? La roba, el material escolar, els mobles ...
-Sé compartir amb tothom el que tinc?
-Sóc curós al carrer, parcs, bosc ...? Respecto tot el que hi ha a cada lloc?

Relació amb mi mateix

-M’esforço a ser cada dia una mica més bo?
-Em deixo portar per la mandra?
-M’agrada ser net en tot?
-Sóc complicat? Penso malament?
-Penso que Déu m’estima i vol que jo em consideri com un fill seu?
-Reconec que Déu m’ha donat moltes qualitats per ser bo de veritat?